Модуль 1

  1. Підготовка проведення реформ. Цикл реформ у галузі освіти.
  2. Політичний аналіз, стратегії політики та аналіз політичної готовності до освітньої реформи.

Модуль 2

  1. Характеристика змін. Суть зміни на рівні особистого сприйняття та організаційної структури.
  2. Типові бар’єри для впровадження змін. Спротив до змін: традиційні і нетрадиційні методи долання спротиву. Роль керівника-лідера під час впровадження зміни.
  3. Стратегії проведення змін. Теорії змін.

Модуль 3

  1. Сутність поняття якості освіти та основні підходи до її визначення.
  2. Контроль якості. Роль інформаційної системи в забезпеченні якості освіти.
  3. Політика впровадження змін зорієнтована на досягнення мети.

З матеріалами можна ознайомитися за посиланням: https://goo.gl/EoPA2h