Набока Борис Стефанович, директор школи (1982-2017), доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, кандидат педагогічних наук, Doctor of Philosophy (Ph.D.), вчитель-методист, відмінник освіти України. Коло наукових інтересів: Ключові домінанти управлінської культури керівника загальноосвітнього навчального закладу. Демократичні виміри розвитку учнівського самоврядування в контексті соціально-педагогічних проблем. Участь в освітніх проектах: Міжнародний проект «Рівний доступ до якісної освіти» (МОН України, НАПН України, Міжнародний банк розвитку та реконструкцій).

Модуль 1

  1. Підготовка проведення реформ. Цикл реформ у галузі освіти.
  2. Політичний аналіз, стратегії політики та аналіз політичної готовності до освітньої реформи.

Модуль 2

  1. Характеристика змін. Суть зміни на рівні особистого сприйняття та організаційної структури.
  2. Типові бар’єри для впровадження змін. Спротив до змін: традиційні і нетрадиційні методи долання спротиву. Роль керівника-лідера під час впровадження зміни.
  3. Стратегії проведення змін. Теорії змін.

Модуль 3

  1. Сутність поняття якості освіти та основні підходи до її визначення.
  2. Контроль якості. Роль інформаційної системи в забезпеченні якості освіти.
  3. Політика впровадження змін зорієнтована на досягнення мети.

Посилання (url-адресу) для ознайомлення з текстом лекцій можна отримати у викладача.

Контакти

П.І.П.
Набока Борис Стефанович
Телефони

(0522) 27-45-30
(050) 563-65-67
E-mail
bsnaboka@ukr.net
Адреса сайту школи
http://my-school.kr.ua

Як Ви дізналися про блог директора?

від колеги - 14.5%
з сайту школи - 53.6%
з сайту управління освіти - 2.7%
від методиста ЦМСПС - 0.9%
зі шкільної газети - 5.5%
з пошукової системи - 9.1%
інше - 13.6%
Голосування по цьому опитуванню закінчилося

Якою має бути доля міських (районних) управлінь чи відділів освіти у новій системі управління освітою?

Вони мають бути ліквідовані взагалі - 13.4%
Вони мають залишитися з тими функціями, що є сьогодні - 12.4%
Вони мають залишитися як органи нагляду та контролю - 21.6%
Вони мають залишитися, але виконувати лише сервісні функції - 52.6%

Як часто Ви відвідуєте шкільний сайт?

Кожного дня - 47.5%
Декілька разів на тиждень - 24.2%
Один раз на тиждень - 6.1%
Декілька разів на місяць - 9.1%
Планую відвідувати систематично - 13.1%